zaterdag 23 augustus 2008

Trouw Dafne en Jan

Gisteren, 22 augustus 2008, trouwde mijn meter Dafne! Al vroeg moesten we uit de veren om ons klaar te maken. Natuurlijk was ook ik op mijn opperbest!
In een oldtimer kwam Jan, gekleed in zijn servicedress, zijn toekomstige bruid ophalen! Wat zag mijn tante er mooi uit!
Om 12u legden Dafne en Jan hun trouwbeloften af op het stadhuis van Meeuwen-Gruitrode en dit onder het goedkeurende oog van schepen Super-Nanny Wendy Bosmans!



Daarna trokken we naar het Kasteel Villain XIV te Leut, waar "Jaak van Panko" een mooie fotoreportage maakte. Jammergenoeg strooide de regen roet in het eten, maar Dafne en Jan bleven stralen.
Toen onze maagjes grommelden, werden we getrakteerd op een heerlijk etentje in Restaurant Molenveld. Natuurlijk kreeg ik op deze bijzondere dag ook een speciale traktatie: een flesje moedermelk gegeven door mijn papa!



's Avonds mocht ik voor het eerst naar oma en opa Beeckaert, terwijl mama en papa gingen feesten met de hele familie!
't Was een bijzondere en leuke dag en natuurlijk wens ik dat mijn meter Dafne en Jan nog lang en gelukkig samen mogen blijven én snel zullen zorgen voor een neefje of nichtje om mee te spelen!

Groetjes,

Mira

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Mira,
Wil je je meter en haar ventje ne dikke proficiat wensen!!

Bart, Kathleen en Lukas