dinsdag 29 juli 2008

Klaar? Gereed? START!

Al weken roep ik: ik ga een blog maken, maar al weken lijkt het er maar niet van te komen! Met een kleine dochter die veel, zo niet alle aandacht, van je opeist lijkt er weinig tijd voor iets anders. Maar, nu we al bijna 4 weken ver zijn, lukt het ons al aardig om ook wat tijd te maken voor onszelf en voor elkaar. Ons gezinnetje voelt compleet en het lijkt soms zelfs alsof het nooit anders was. En ons Mira-muisje, die zouden we natuurlijk voor geen goud ter wereld nog willen missen.
Onze blog is vanaf vandaag dus een feit. (Maar eerlijk gezegd: was ik er toch maar aan begonnen tijdens mijn 4 weken -maar voor mij leken het maanden- durende zwangerschapsverlof.)
Maar goed...vandaag heeft Johan me dan een eindje op weg geholpen en voila...hier gaan we dan!
Ik hoop dat we jullie, familie en vrienden, met deze blog kunnen trakteren op leuke weetjes en toffe kiekjes uit het gezinnetje Beeckaert-Op't Eijnde!

Groetjes,
Debora

Geen opmerkingen: