zondag 28 december 2008

Cat-sitting!

Een weekje geleden zochten Dafne en Jan betere oorden op en vertrokken naar New York ("the city that never sleeps") voor een verlate huwelijksreis. Hun dikke vriend Chubby (that always sleeps) werd op logement gebracht bij Mira en mij. Na een avondje acclimatiseren, ontpopte Chubby, de Britse Korthaar, zich tot King of the Sofa! Geen warm plekje in huis ontgaat hem: als een volleerde bourgondiër nestelt hij zich neer en spint hij zichzelf tevreden in slaap!
Elke bezoeker reageert enthousiast op zijn aanwezigheid en mijnheertje snorhaar kan dit wel bekoren! Ook Mira vindt dit levende knuffeldiertje héél interessant.
Maar ook ik moet wel toegeven dat ik het extra gezelschap wel kan appreciëren!

King of the Sofa

Mira durft voorzichtig te aaien...in de veilige armen van haar peter.

Wie stoort mij in mijn middagdutje???

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Deborah en Mira,vooreerst een heel gelukkig en gezond 2009.
Op onze vakantie in Rauris hebben we met opa en oma stokkem al eens naar de fotos gekeken,echt prachtig,vooral die met de kerstmuts.Daarom wou ik ook een reactie sturen,we hebben aan jullie gedacht op reis en nog eens herinneringen opgehaald aan toen bij Paula,weet je nog?
Groetjes en nog heel prettige dagen