maandag 8 september 2008

Alleen met z'n twee...

Toegegeven, we hebben het lang goed gehad! Aangezien ik "overtijd" ben gegaan en Mira later dan gepland werd geboren, kon Johans vaderschapverlof perfect aansluiten op zijn jaarlijks verlof. Als gevolg hebben we 5 weken lang met z'n drietjes kunnen genieten van het gezinsleven. En genoten hebben we! Van de geplande verbouwingswerken kwam niet veel in huis, al onze tijd en energie ging naar Mira.

Na deze 5 weken "luxe" moest ook Johan zijn werk terug hervatten. Maar 's avonds zaten we weer gezellig met z'n drietjes op de sofa.
Sinds vandaag zijn we echter alleen, Mira en ik, alleen met z'n twee... . Johan moet 3 maanden lang op cursus in Namen en zal nog enkel in de weekends thuis zijn. 't Is lang geleden dat hij nog eens van huis was. Hoe gewoon ik het vroeger ook was om regelmatig alleen te zijn, zo vreemd voelt het nu aan. Voor het eerst ben ik echter niet meer alleen, maar heb ik Mira om me gezelschap te houden. En samen tellen we af tot het weekend is en ons gezinnetje weer compleet is!


Met z'n tweetjes op de zetel liggen en soaps kijken, zááálig...


...althans voor even

Geen opmerkingen: