maandag 6 oktober 2008

Kind en Gezin...

Vandaag was het weer zover: tijd om nog eens naar Kind en Gezin te gaan. Eerst moest ik nog snel langs de apotheek crossen, want in mijn post-zwangerschaps-vergetelheid was ik haast het ROTA-vaccin vergeten te halen.
Blijkbaar waren wij niet de enigen die vandaag een bezoekje hadden gepland, maar ook de andere blog-babytjes Sienna en Florence waren van de partij! Sienna herkende haar vriendinnetje meteen en begroette Mira met "aaitjes" (ookal leek dat ene net iets meer op een "kletske", hahaha.)
Eerst op de weegschaal...wat was ik benieuwd! Zelf had ik gegokt op 5kg200. Het bleek ietsje minder te zijn: 5kg120 en 58,5 cm. Ons kleine muisje is nog steeds kleiner en smaller dan gemiddeld, maar blijft het goed doen! Zelf vond ze dat het wel eens tijd werd om iets anders uit te proberen: een plasje op de weegschaal en later nog eentje... op de handen van de dokter!
Het spuitje verliep deze keer zonder tranen! Wat een flinke meid!

Thuis wachtte papa nog een grotere verrassing. Wat ze vorige week al eens deed met enkel de mama als publiek, deed ze nu tijdens het spelen met papa: hardop lachen én schaterlachen!
Maar dat al die onderzoeken, aandacht en spelen zijn toch zó vermoeiend...

Geen opmerkingen: