maandag 13 oktober 2008

Rolle-bolle-boem!

Afgelopen weekend lag Mira zich in alle bochten te murmen op haar speelmat. Rollen op haar zij, de beentjes in de lucht, zwaaien met de armen...en plezier dat ze had! Ik vond dat zo grappig uitzien dat er gewoonweg een foto van gemaakt MOEST worden. Fototoestel in de aanslag en klik:

Maar, wanneer ik me omdraai om het fototoestel op te bergen, hoor ik Mira achter mij vreemde geluiden maken. Wanneer ik mij omdraai, zie ik haar dan ook op haar buik liggen. Verbaasd kijkt ze me aan! Haar gezichtje spreekt boekdelen: "Mama, wat is er nu gebeurd?" En even verbaasd kijk ik terug! Hoe heeft ze dat nu klaargespeeld? Het fototoestel wordt terug bovengehaald om dit moment te vereeuwigen. Waarschijnlijk was dit gewoon een gelukkige toevalstreffer, want omrollen op haar zij kan ze al, maar om volledig om te rollen, is ze eigenlijk nog een beetje te jong!
Dus, blijkbaar lijkt ze niet alleen sterk op haar papa, ze heeft ook nog eens zijn sterke spieren geërfd!


1 opmerking:

Jo en Marijke zei

Hihi ze kijkt echt zo van te zegge waar ben ik nu weer. Echt een schatje en altijd vrolijk vind ik